Wednesday, September 14, 2011

---Sweet,sweet,sweet swet sweet----

Next Month besday afiq yg ke-3 tahun..Rasa cepat masa berlalu..dari afiq merangkak, berjalan, berlari n skng dah banyak cakap, memang 2 x sedar .gambaq kat ats antara kek besday dia n abah. Selalu sambut besday depa 2…beza 2 hari ja dia n abah dia di lahirkan…perangai depa pun lebih kurang serupa..syok la depa…setiap tahun dok wat d kg.yan…..Skng afiq suka sangat layan ultraman, bangun tido, sebelum tido, balik sek. semuanya layan movie 2…ibu dia ni sampai nak termuntah dok layan cerita 2…Disebabkan dia suka dgn ultaraman,,,cadang 2 nak beli kek ultraman utk besday dia yg ke 3thn…Mesti dia suka.skng pandai pula dok nyanyi lagu happy besday..thanks kpd. Cikgu 2 yg mengajar dia…
2 hari lepas ada layan blog tikah(kwn aku masa kat uitm penang).. tikah, rupanya anak kita nama sama…besday anak dia, dia belikan kek ultraman…nanti nak cari lebih kurang macam 2 juga la…hahaha..ciplak kek org la pula…anak suka, kita sebagai ibu mesti nak sediakan..x gitu…Besday aku yg lepas(9.9.2011) genap la umoq aku yg ke-26 thn…still young.Perasaannya..Terkilan n sebakpun ada…mana idaknya..afiq dah pandai nyanyikan lagu besday utk aku..dah la dia dok kg….main calling 2 ja…Thanks kat mak afiq(selaku mak long dia) yang tel aku utk si kecik ku….nak wat cam mana..tok minta cucu dia dok kg for 1 week. Rindu katanya dekat cucu depa..
Thanks 4 (my abgayg)…menghadiahkankan aku 2 helai selendang utk besdayku…dah siap pakai ke tempat kerja pun semalam..so exsited.hehehe.---<@ bagi aku nilai sesuatu barang x penting..yg lebih penting keikhlasannya, kasih syg nya juga kebahgian yg telah dia berikan…@>---.Entah kenapa hari ni aku ada mood nak bercerita…mybe x ada kerja…semua kerja rumah siap buat…abg g Ot.afiq kat kg..aku layan la perasaan.hehehe..siap dok edit gambaq, cerita tentang gambaq, dok berkarya la kononnya…hehehe.. alamak(dah jam 3ptg) nak stop kat sini n nak g solat la….ok bye..tata titi titu…piwwwwwwwwwwwwiiiiiiit.


 

No comments:

Post a Comment